Khamis, 3 November 2011

graduasi prauniversiti 2011

Program graduasi yg dibuat sebagai satu semangat kepada para pelajar prauniversiti untuk terus berusaha mencipta sejarah dalam hidup...
penyampaian sijil graduasi oleh pegawai pelajaran daerah pontian..
3.11.2011..
time graduasi..
i n my beloved mother..tq a lot mom coz  always to give me support..
i'll study hard to get a good result in stpm 2011..
it's my promise..!!

sekarang tinggal lagi beberapa hari lagi untuk aku menduduki peperiksaan stpm..masa terakhir untuk aku terus meningkatkan usaha agar aku dapat mencipta sejarah baru dalam hidup aku..impian aku untuk mendapat PNGK 4.00 4A..akan aku usahakan untuk memperolehinya..now,i should believe to myself..i can do all my best to get what i want..

0 comment budak2 comel :):

Catat Ulasan