Sabtu, 20 April 2013

accept me who i am..

redho dengan apa-apa takdir yang telah tersurat n tsirat.. kerna itu akan membuat kita lebih bersyukur dengan ketentuan yang terjadi..jodoh itu milik ALLAH..kita sebagai manusia perlu mencari n ikhtiar untuk mendapatkan pasangan hidup yang seperti kita harapkan..peribadi kita mencerminkan pasangan kita nanti.. :)

 
 pasangan kita juga merupakan manusia biasa..punya hati n perasan..yang perlu dijaga..dalam perhubungan perlu ada kejujuran antara satu sama lain..sikap terterus terang perlu..jika ada masalah dalam hubungan..ini kerna dengan ini kita akan dapat mencari jalan peryelesaian..dan mengetahui punca masalah yang timbul..
the most important..is restu kedua-dua keluarga..antara lelaki n perempuan..sesungguhnya doa kedua-dua ibu bapa adalah doa yang paling mustajab..n ALLAH akan makbulkan doa2 mereka..kita perlu pandaiu mengambil hati ibu bapa pasangan kita..jika ada kekangan cuba settel an dengan cara yang terbaik..insyaallah (jika ALLAH kehendakinya,tidak mustahil tetap akn terjadi.)kun fayakun..

p/s: redho dengan takdir yang tersurat n tersirat..insyaalah ada kebahagian di akhirnya..bersabarlah and jangan putus untuk berdoa..ALLAH mendengar doa hamba2nya..
:P dah cam pakar motivasi plak aku hari ny..per cer ny..hex3..









0 comment budak2 comel :):

Catat Ulasan